CV.Maska Music Digital
Kediri Indonesia
Website : www.maskamusikdigital.com
Email : [email protected]
Maska Music Record's IDsel is under management of:
dr.m, Indonesia's 1st Certified & Official IDsel MCN
servicesdirectory.withidsel.infopt-digital-rantai-maya-drm

  • 33
  • 21 013 790

Komentar

  1. أحمد سياريف

    Aku pernah nang posisi iku cokk ..dino minggu isuk" niat apel ngjak dolan doi numpak Supra X juhh ..ketemu nang omah e ketemu bapake uapik bangett sabar ngjak ngobrol ..bareng ketemu ibuk e jan koyo demit kesurupan (wis demit sek kesurupan pisan) ..wes pokok e omongane asu bangett lahh..seg dibahas lek gak RAI yo BONDO .. la aku opo? Mung wong kere Rai pas pasan,bondo yo ra due ..cukup sadar diri ngelus dodo karo mbatin BADJINGAN ! Malaysia, 09 Desember 2019

    1. Deblong official

      Semngat

    2. Puppup Whelly

      Sabar....tunjukkan kamu bisa

  2. Taufik Maarif

    Lagu e penak lah kok ujung2 e sinetron2an.. poleh wegah lur.. eman..

    1. Deblong official

      Masuk

    2. Puppup Whelly

      Nantikan yg full song

  3. Wiwiek Aries

    Aduh suarax siiiph banget... 👍👍👍

  4. Fitri Fatimatus

    Sukses trus bikin lagunya😍😘

    1. Deblong official

      Dkung trus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Amin....mksihh

  5. Deblong official

    Ayo teman teman di up trus...

    1. Deblong official

      @Puppup Whelly hahha bene awake dwe berkarya ko ati..wong alok biasae sg g iso hargai karyane wong... Pnting awake dwe gwe tulus .. niat apik olehe apik.... Pkok semangat

    2. Puppup Whelly

      Kok yo enek sing ora demen lek kancane urip yo blong....padahal yo mek koyo ngene karyane awke dewe yo to blong yo to mas Kabul.....tapi sak piye2 o iki karyane dewe ora tukon....lha wong sing gak seneng KOWE KI ISO OPO....TAK ESEMI ae.....

  6. dekil di hatimu

    Bajingannnn.. tambah dirungokne tambah ambyarr

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Ambyaaarrrrr

  7. Minatul Sihabudin

    Kawula ambyaar

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Ambyarrrrr

  8. Fajar Hermawan

    Dirungoke kro ngombe banyu mumet 😂

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      SuuuueGeeerrrrr

  9. Dany 90 hari

    Enak banget lagunya bos salam dari Lombok .jadi inget doi

  10. yuk min

    SuksesTrussMbkHappy😻❤❤❤

  11. Ari Fawzi Official

    Tonton juga LAGUKU, judulnya PURA2 CINTA. Subscribe jg yah. Hehe (klik link dibawah) idsel.info/video/video/ss6F1qiJnGu3z3I.html

    1. Ari Fawzi Official

      @Puppup Whelly aamiin makasih gan

    2. Puppup Whelly

      Siap ndan smoga sukses

  12. Jumadi Eko

    Piye kabar mu ..wanita sng pernah tak perjuangke..aku ngk nyongko awakmu pamit tibak e mlh bersanding kambi wong liyo😊

  13. Icuk 13

    Love heppy asmara

  14. REGO AFRILIO INDOMIE LOVERS

    LDR beda perasaan 🤣🤣

  15. Indah Novita

    Lagune gae aku ambyar tenan😭😭😭😭

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Amin

  16. EVILness77 Channel

    loro nak di ngonoke

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

    2. EVILness77 Channel

      @Puppup Whelly siiaap

    3. Puppup Whelly

      Cover donk

    4. Puppup Whelly

      Sabar

  17. Ucu Supriyadi

    Melupakan mu

    1. Puppup Whelly

      Iyes

  18. Yully 27

    Lagu iki ngelingno . Gandeng pcran sek smk sampek kerjo . ws mlaku hub 6th Dr 0 karo aq , sampek dekne iso dadi polisi, Aku usaha memperbaikii bn iso sederajat ... Aq kerjo merantau adoh , Mlah oleh kabar nek kono dijodohno mbi wedok.an lio sg luih sugih😢 nyesek cak😢 mundur alus

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

    2. Deblong official

      Dukung terus karya kami

    3. Puppup Whelly

      Jodo memang gk bisa diprediksi

  19. Gg Fy

    Wes tak anggep koe mati mas Ciputat, 09 desember 2019 #salam rantau anak cilacap

    1. Puppup Whelly

      Sabar

  20. AG STORY

    Tak kiro RUMAH UYA ku mau 😁😂

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

  21. AG STORY

    Tak kiro RUMAH UYA ku mau 😁😂

  22. Cocho Cubes

    Cwo : Hepp ???? Cwe : Dalem mas ??? Cwo : Sate usus + kopi ireng totale piro??? Cwe : Kompore mati mas, Ora ISO nggodok banyu.. 😁😁😁👍👍

    1. Puppup Whelly

      Hhhhh cocok

  23. Azhar Dimitri

    Cantik tanpa make up yak si doi 😅 (pas akting jadi pedagang angkringan) 😍

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

  24. Rohmat Taufiqul

    Up

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Amin

  25. Sai Pul

    😭😭😭😭

  26. Angga Seans

    Orang sukses adalah orang yang gigih dan berjuang setelah disakiti 😎😊

    1. Deblong official

      Dukung terus karya kami

  27. ahmad mubarok

    kayak gak asing dg nada nada lagu nya..???kayak lagu yg pernah di nyanyiin mulan jamilah.

  28. LUBANGSEMUT.co

    Dinggo anakku sesok. Delok o iki bapakmu iseh golek sek arep tok undang ibuk Jog 9 des 19

  29. Ma'ruf Rozzaqi

    Yang kesini gara gara story wa like😹

    1. Ma'ruf Rozzaqi

      @Puppup Whelly kalok gak gara" Anak+62 ambyar gak tau ini deh😹

    2. Puppup Whelly

      Iya

  30. Bayu Saputra

    Sek reti lagu iki koh story wa komen no!!!!

  31. Lutfiatul Aminah 14 Lutfiatul Aminah 14

    Pasukan ambyar 😅😂sing pernah Lara ati

  32. Hant OFFICIAL

    Ora iso Raiso Yo Wes Ora uross 🤣🤣

    1. Puppup Whelly

      Betullll

  33. EQAK

    😍

  34. Yen Yen

    Salam balek kanggo koe seng tau neng ati

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

  35. Usman Afandi

    Ambyar kampret 🤣

  36. Acan CH

    Scene yg di lapangan cantek bgt wkwk

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

  37. Acan CH

    Tak play tyap ari ini 😂

  38. Estri Isnaena

    Bakal tak buktikne iso sukses gawe koe getun! 9/12/19

  39. Ayu Sintaa

    Wes stop mas, mbiyen pas elek aku udu seleramu. Saiki aku ayu koe wes udu seleraku genti wes cukup rasah ngoyak aku neh -08 Desm 2019

  40. risdiyanti 377

    Seneng aku ndelok wong nyesel ngnu iku 😂

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

    2. risdiyanti 377

      @Puppup Whelly iyyo dong 😂

    3. Puppup Whelly

      Ben kapok yo....

  41. Franciska Ap Channel

    Tapi aku rong iso lilo piye 😢😢😢

    1. Puppup Whelly

      Golek liyane gk iso ye

  42. Niken Aprilia

    Ya allah kelingan mantan 😭😔

    1. Niken Aprilia

      @Puppup Whelly mau melupakn tidak bisa soalnya dia sering lewat di depan kerjaan q sering menypa pdhl dia sudah q sakiti tpi dia jarang untuk wa ,,perasaan ku tidak bisa di bohongi jjr q masih sayang 😭

    2. Puppup Whelly

      Aku juga

  43. Rafli Yosianto

    Berjuang 3 tahun,kalah dengan yang selalu bertegur sapa dengannya, 8 desember 2019

    1. Puppup Whelly

      @Rafli Yosianto lebih telaten lagi

    2. Rafli Yosianto

      @Puppup Whelly udah telaten

    3. Puppup Whelly

      Kurang telaten berarti

  44. caH simo 96

    Yg pernah di posisi cewek ngacoooo

    1. caH simo 96

      Hehe .. 🙏🙏🙏

    2. Puppup Whelly

      @caH simo 96 hust dosa misuh dijewer Gusti Allah piye jal

    3. caH simo 96

      Jancvk tenan ancen

    4. Puppup Whelly

      Hhhh sakno rek

  45. Nabila nabil

    Kowe wis tak anggep mati mas suwun 1 tahun

    1. Nabila nabil

      @Puppup Whelly Ambyar atiku

    2. Puppup Whelly

      Yungalah

  46. Avelin Bolinx

    Blitar,8 Desember 2019 #Kesamben

  47. Irfan Ariyanto

    Balas gak bosen nk ngrunkno cah iki

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Lanjut

  48. skyline 34

    Coverane enak banget lur bedo Karo liyane. Mantap

  49. Reza Pratama

    Minggu, 8 Desember 2019 Untuk anakku Jika suatu saat kamu membaca komentar ini Ketahuilah, banyak pengorbanan yg udah ayah jalanin demi menghalalkan seseorang yg sekarang kamu panggil "ibu"

  50. Lutfan Anwar

    Stop ora iso... Sorry selera q ddu awakmu... Koe est tak anggp mati 26desember 2016👎👎👎 08122019.. Tanpamu Aku Alhamdulillah

    1. Lutfan Anwar

      @Puppup Whelly alhamdulillah wis lli😊😊😊

    2. Puppup Whelly

      Lalekno wae

  51. akhmad indra

    Kok jweruuuuu yaa lagune 😔😔

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Nandes poll

  52. Irwan Elexthune

    Lalekno crito iki wes tak anggep koe mati PKU 8 Des 19'

    1. Puppup Whelly

      Tegane wong iki

  53. Angga AE

    panggah oleh jatah 🤤 blitar ,8 desember 2019

    1. Puppup Whelly

      Jatah opo iki kiro2

  54. Nana Octaviani

    Aku orang padang jatuh cinta sama orang jawa, awalnya dijanjiin semua yg manis" tiba" aku ditinggal pas lg sayang" nya, padahal aku gk ada bikin kesalahan apa" ,dia bilang break bukan putus, maksudnya apa, tpi sampai skrg gk ada kabar, jahat dia, apa aku terlalu bodoh masih menunggu dia dan menutup hati buat yg datang , karna dia aku jadi hafal semua lagu jawa yg galau" 😂😂😂

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      @Nana Octaviani cari yang lain hhhhh

    3. Nana Octaviani

      @Puppup Whelly gimana caranya kak 😂😂😂

    4. Puppup Whelly

      @Nana Octaviani mudah kok sebenarnya

    5. Nana Octaviani

      @Puppup Whelly gk mudah buat ngelupain org yg kita sayang

  55. Alien Baby

    Wonogiri yo wonogiri 🤣 pasukan ambyar kumpul alun2 🤣🤣🤣

    1. Alien Baby

      Gaske tgl 9 😁😁

    2. Puppup Whelly

      Budiiall gaes

  56. WANZA 881

    Bakalan tg Buktekne Nduk aku iso sukses ngae usahaku dewe udu mergo Bondo ne wong tua ku.... Terah keluargaku khi udu PNS gur mung Pengusaha.... Kabeh wes tg perjuangne nge koe Nganti Usahaku Bangkrut mung nge mbelani koe.... Tapi koe ambi wong tua mu terah koyo Asu.... Kabeh gur di delok seko Bondo Donyo.... Delok'en ae bakalan tg gawe nyesel koe suk Nduk... Eling'o omngn ku iki.... Jogja 9 Febuari 2019

    1. WANZA 881

      @Puppup Whelly Yang madang materi orang tuanya si cewek Boss, kalau aku sich enggk, mereka selalu membandingkan keluargaku dengan keluarga mereka yang PNS

    2. Puppup Whelly

      @WANZA 881 cinta itu gk mikir tentang kasta

    3. WANZA 881

      @Puppup Whelly Ya apa daya lah Bosss aku kan cuma orang miskin yang beda kasta sama dia... Aku anak pengusaha dia anak PNS

    4. Puppup Whelly

      Masyukkk

  57. Oppo Dankota

    Siapa yang Kalo komen sambil absen Kalender????? . . . . . Kebiasaan ningal jejak digital..🤭🤭

    1. Puppup Whelly

      Akuhhhh

  58. Nurin Konyell

    Opo Balen ..!!! Biyen Aku susah Kowe ndk ndi ae..?? Saiki aku duwe kok Kowe ngejak Balen 🤣🤣🤣 Guak Bruk ah sampah !!! Persis critaku !!!!!

    1. Puppup Whelly

      Sampluk raine ae yoo

  59. Eko Ganteng

    Mo download lagu MP3 nya ko gak bisa ya yg tak lalekne lungamu solusi nya dong

    1. Puppup Whelly

      Tunggu rilis full lagu bro

  60. Bayu Bayu

    Oke kamu jooss

  61. Ani Suryani

    Pejuang LDR,semoga bisa berakhir indah seperti yg aq perjuangkan sekarang

  62. Aisyah syahh

    Aku seh berjuang nggo koe ojo nganti mbok sepelekne SLEMAN 08 Desember 2019

  63. Erik Ady

    PASHATI MOJOKERTO always support kamu kak Terus berkarnya

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Masyukkk

  64. Dinar triyan

    Makk jlebbb nng ati😣

    1. Puppup Whelly

      Mksih

  65. Ridho Putra

    seratus buat lagu ini mah salam dari orang minang 😉

  66. Huda pratama

    kaum ambyarr

    1. Puppup Whelly

      Kaum galon

  67. Huda pratama

    masok jossss

  68. iluy_ 07

    Untuk orang yg Ada di banyuwangi aku slalu menyayangimu meskipun aku jauh di Taiwan 🤗

  69. Suci Rafiah

    Lagune enak banget

  70. KILLUA kun

    ldr beda kota udah biasa gaes😂gue malah rela menjauh demi komitmen sebelum halal😆padahal jarak paling cuma setengah jam naik motor😑

  71. Ricky Antaufa

    Inget sampah yang di buang bisa di daur ulang ,dan menjadi sesuatu yang indah:) Probolinggo ,8-12-2019

    1. Puppup Whelly

      Betullll

  72. Via Nurz

    Mbak happy lagunya kok gapernah happy sih :'

  73. SPTR CHANNEL

    Mau tnya kak nama kkk apa asli nya juga happy asmara gitu

    1. SPTR CHANNEL

      Ow mksih kak

    2. Muah Warah

      Happy rismanda kykny

  74. usman ashari

    Arek kandat mana suaranya...🙌🙌🙌

    1. Puppup Whelly

      Aku sich iyes

  75. Budi Herman

    Angkringan ngarep mpm sambi

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Betulll

  76. Rucika PRO

    Seng eroh warunge happy asmara komen lur 🙄

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

  77. Anak pintar tv

    Setiap orang dewasa akan rela menyerahkan segalanya untuk keturunannya. Segalanya. Bila perlu seluruh kesedihan anak dan cucunya menjadi kesedihannya saja. Menyakiti keturunannya akan jauh lebih membuat dirinya sengsara ketimbang menyakitinya langsung.

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

  78. Lilin Ulfa

    Lilo tak lilakne Blora, 08 Desember 2019

  79. Rifa Pcy

    Aku pancen saiki gak sebanding karo kowe mas, aku elek lan anak e wong gak nduwe, tapi aku mergawe mas, aku yo kuliah mas, gak kyo wong seng luweh mok pilih, seng dikuliahne wong tuane, aku opo mas, luweh milih kerjo dewe biayai kuliah dewe, saiki aku wes bedo mas, trus njalok balik karo aku, mikir mas, nandi ae pas aku susah, aku akeh masalah bukane karo aku tapi lebih milih rabi karo seng liane, mikir mas.mok iso nyesel kan saiki, rasakne mas, Jawa timur, 8 Desember 2019

    1. Puppup Whelly

      Ojo gelem dijak balen

  80. Apririo 33

    Salut happy asmara,,,Bagus bagus karyanya,punya ciri khas sendiri, terutama suara,,lagunya enak di dengar dlm suasana apapun,,

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

  81. Joko Purwanto

    Ngesok nek semisale mantanmu jalik balek ojo di trimo:)

  82. WON chanel

    Pernah di posisi kyo mbak Hepy😥

  83. Hendrik Rina

    Berjuang 6 Tahun Kalah yang hanya berjuang 1 hari Saddddd Boyyyyyyyyyyy Wonogiri Medhot Janji 7 Desember 2019

    1. Tamo Aca

      Lagu manado

    2. Usaha mandiri Jaya

      Aq 4 tahun bro.. Jebule ambyar..

    3. Azhar Dimitri

      Sabar mas bro, sans aja 😌 Anda tidak sendirian kawan

  84. septiyan ari N

    Uwis cukup de cukup #tulungagung8desember

  85. anjay PUBG

    Kon uwes ra tresno karo aku maneh, ora koyo mbiyen kowe ningalno aku tanpo alasan sing jelas Kijang, 8 Desember 2019

  86. Rio anggoro channel

    Koe cenn gampang nglalekne aku dek neng aku masio jungkir walik tetep angel nglalekne koe:') Karanganyar,7 desember 2019

  87. bocah kampung

    Semenjak ndelok video iki aku dadi lali mantan kelingan eseme mbak hepy asmara ayu tenann

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Amin

  88. panjol channel

    Nyenengke menan lagune

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

    2. Puppup Whelly

      Amin mksih

  89. Cahya Bagus R

    Salam balik kanggo kowe :) Kebumen, 7 Desember 2019

    1. Puppup Whelly

      Kanggo kowe ugo dulur

  90. Anton Net

    Aku ada di sini

  91. Antonius Cenot

    .ws tak anggep kowe mati dek☺️

  92. fitri ay Andri Yani

    Salam diriku yg lagi ambyar...😌

  93. Puppup Whelly

    Ambyarrr gaes

  94. IJATI AJALAH

    Gamma1 Sakit Pinggang New Single 2019 idsel.info/video/video/zsqSuGmhhqmysGk.html boleh mampir dichannel saya dan jangan lupa subscribe ya yg mau ajha ya

    1. Puppup Whelly

      Masukkkkk

  95. khancill 22#

    Kngn sing ndue chenel😁like

  96. Deni Susetto

    Siapa disini yang jomblo karatan? Ngaku..!!

  97. ADAMMAULLANA ADAM

    jeru Mak:(

  98. Puppup Whelly

    PROSES PEMBUATAN LAGU " TAK LALEKNO KOWE"........ idsel.info/video/video/trKSr2mMh5ety2U.html

    1. Deblong official

      Terimakasih Dukung terus karya kami

    2. Deblong official

      Poh

  99. Pray Forlife

    Sayang ku nyang koe koyok klopo. Nanging perhatianmu nyang aku koyok upo. Sak gede2 ne upo ra bakal ngalahne klopo. Ki kanggo koe seng kroso, soko aku seng saben isuk ngucapne selamat pagi karo jo lali nganti mangan masio aku ngerti awakmu koyok sapi limusin. Kediri, 7 Desember 2019

    1. Puppup Whelly

      Masuk masuk masuk masuk

  100. Widya Puput

    Pokoe mbak happy asmara😘